قوانین و مقررات ​​​


این مستند در 28 فروردین 1403 به روز شد و مفاد آن از این تاریخ مبنای تعهدات می‌باشد.

1. مقدمه

1ـ1. مستند قوانین و مقررات، بیان کننده حدود تعهدات طرفین در روند بهره‌برداری از خدمات سامانه و سایت Psylife.ir است.

1ـ2. مفاد این مستند برای همه بازدیدکنندگان، کاربران و سایر افرادی که به سامانه دسترسی دارند یا از آن استفاده می‌کنند، جاری است، به جز برای مشاوران، روانپزشکان و مدرسین یا هر شخص یا نهاد حقوقی دیگری که برای ارائه خدمات به مراجعین، طرف قرارداد سایلایف است و واحدها و شرکت‌های وابسته به سایلایف که خود، دارای قوانین و مقررات جداگانه‌ای هستند.

1ـ3. عبارات«شما»، «برای شما» و «خودتان» به کاربر استفاده کننده از سامانه و خدمات آن اشاره دارد.

1ـ4. لطفاً قبل از استفاده از خدمات سامانه، قوانین و مقررات را به دقت بخوانید. دسترسی شما به خدمات سامانه و استفاده از آن‌ها منوط به پذیرش و رعایت این قوانین و مقررات است. با دسترسی یا استفاده از سامانه، موافقت می‌کنید که به این قوانین و مقررات پایبند باشید. در صورت مخالفت با هر بخشی از قوانین و مقررات، مجاز به استفاده از سامانه نیستید.

1ـ5. با ایجاد حساب کاربری در سامانه، تأیید می‌کنید که:

  • بالای 18 سال سن دارید،
  • از نظر فیزیکی در کشور و شهری که به عنوان محل اقامت فعلی خود انتخاب کرده‌اید، اسکان داشته یا مقیم آن هستید،
  • از نظر قانونی قادر به انعقاد توافقنامه هستید.

1ـ6. برای تشخیص، درمان و استفاده از دارو حتما با یک متخصص صحبت کنید. هیچ یک از محتواهای موجود در بخش مجله سایلایف تضمین کننده اثربخشی ایمن برای شما نیستند. مسئولیت روش‌های درمانی و داروهای تجویز شده توسط مشاورین و روانپزشکان مستقیما به عهده خود ایشان بود ه و سایلایف هیچ مسئولیتی در این موارد ندارد.

2. سامانه

2ـ1. سامانه باید برای ارتباط شما با مشاوری استفاده شود که خدمات مشاوره را به صورت حرفه‌ای ارائه می دهد.

2ـ2. سامانه باید برای ارتباط شما با مدرسی استفاده شود که خدمات آموزشی را به صورت حرفه‌ای ارائه می‌دهد.

2ـ3. به غیر از راهنمایی‌ها و توصیه‌هایی که مستقیماً از مشاور دریافت می‌کنید، سایر منابع آموزشی و محتوایی موجود در سامانه نباید توصیه‌های تخصصی تلقی شوند.

2ـ4. سامانه باید با همین شرایط موجود و فعلی، بدون هیچ‌گونه ضمانت صریح یا ضمنی از هر نوع، شامل این موارد که البته محدود به آن‌ها هم نیست ارائه شود: ضمانت کارآیی، عدم نقض مالکیت معنوی، امنیت، تناسب برای یک هدف یا دقت خاص. بر اساس هر قانون و قاعده‌ای و در نهایت حدی که طبق قوانین قابل اجرا مجاز است، سایلایف صریحاً از ارائه هر نوع ضمانت‌نامه اعم از صریح یا ضمنی خودداری می‌کند.

2ـ5. شرکت ممکن است در هر زمان و به هر دلیل یا اصلاً بدون هیچ دلیلی، با اطلاع یا بدون اطلاع قبلی، (1) کل سامانه، (2) بخشی از سامانه، یا (3) استفاده یا دسترسی به سامانه را، چه برای همه کاربران و چه به طور خاص برای شما تغییر، تعلیق، مختل یا متوقف کند. علاوه بر این، شرکت حق دارد، اما موظف نیست، به صلاحدید خود از ارائه دسترسی به سامانه برای هر شخص، آژانس یا سازمانی در هر زمان، به هر دلیل یا بدون هیچ دلیلی خودداری کند. شرکت این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که بدون اطلاع قبلی، تمام یا بخشی از سامانه را به طور موقت یا دائم تغییر، تعلیق یا قطع کند. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از اقدامات فوق‌الذکر و یا در قبال هرگونه ضرر و زیان ناشی از هر یک از اقدامات فوق‌الذکر نخواهد داشت.

2ـ6. سایلایف برای تضمین دسترسی و پایداری سامانه، حداکثر تلاش حرفه‌ای خود را انجام خواهد داد. با این حال، هیچ سامانه‌ای نمی‌تواند صد در صد پایدار و در دسترس باشد و سایلایف دسترسی بدون وقفه، سازگاری دائمی، به موقع یا بدون خطا بودن در همه زمان‌ها یا هرگونه نقص احتمالی را تضمین نمی‌کند.

2ـ7. سامانه می‌تواند حاوی محتوا، محصولات یا خدماتی باشد که توسط اشخاص ثالث ( Third Party Content ) ایجاد شده یا حاوی پیوندهایی به محتوای شخص ثالث باشد. سایلایف مسئولیتی در قبال چنین محتواها، محصولات، خدمات و قواعد، شرایط یا سیاست‌های مرتبط با آن‌ها و آسیب یا ضرر ناشی از آن‌ها ندارد.

2ـ8. مسئولیت هرگونه آسیب به سامانه و سیستم‌های رایانه‌ای مرتبط، از دست دادن داده‌ها، هرگونه استفاده نادرست از اطلاعات یا افشای آن‌ها که توسط شما یا هر شخصی که از حساب کاربری شما استفاده می‌کند، به عهده شماست و سایلایف هیچ مسئولیتی در قبال آن‌ها ندارد. لذاحفظ محرمانگی مشخصات حساب کاربری و دسترسی به آن به عهده شما می‌باشد.

3. حساب کاربری

3ـ1. برای استفاده از خدمات سایلایف، باید یک حساب کاربری در سامانه ایجاد کنید. اطلاعات و دسترسی‌های اختصاصی شما ذیل این حساب نگهداری و تعریف می‌شود.

3ـ2. شما متعهد می‌شوید که بیش از یک حساب کاربری برای خود یا دیگری (که با دریافت اجازه قبلی از وی باید باشد) ایجاد نکنید و برای استفاده از خدمات سایلایف فقط از حساب شخصی خود استفاده نمایید.

3ـ3. شما همیشه مسئول محرمانه نگهداشتن رمز عبور و سایر اطلاعات امنیتی مرتبط با حساب کاربری خود هستید. در صورتی که با مشاهده شواهدی، مشکوک به هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری شما توسط غیر شدید، متعهد می شوید که فوراً مراتب را به سایلایف اطلاع دهید. سایلایف هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و خسارتی که در نتیجه دسترسی شخص دیگر به حساب کاربری شما، با اطلاع یا بدون اطلاع شما متحمل می‌شوید، نخواهد داشت. توصیه می‌شود که به طور دوره‌ای رمز عبور خود را تغییر دهید و مراقبت بیشتری برای محافظت از آن داشته باشید.

4. مشاوران و خدمات مشاور

4ـ1. مشاوران و متخصصانی که در سامانه معرفی شده‌اند در استخدام سایلایف نمی‌باشند. مشاور و هر فردی که توسط مشاور برای استفاده از سامانه تعیین می‌شود، طرف‌های مستقلی در رابطه با سایلایف هستند و هیچ ارتباط استخدامی با سایلایف ندارند. سایلایف یک شبکه سلامت روان آنلاین با مشاوران و متخصصان معتبر در سراسر کشور و جهان ایجاد کرده است.

4ـ2. سایلایف با مشاوران حرفه‌ای مستقل و دارای مجوز رسمی از سازمان نظام روان‌شناسی ایران همکاری می‌کند.

4ـ3. رابطه شما با مشاور کاملا اختصاصی و مستقل است. سایلایف نباید در رابطه مشاور و بیمار دخالت داشته باشد. همچنین، سایلایف مداخله، تایید یا کنترل رفتار مشاور را انجام نمی‌دهد، مگر اینکه از طرف شما شکایت خاصی ارائه شود که آن را پیگیری می‌کند.

4ـ4. سایلایف تأمین کننده بستر ارتباط شما با مشاور جهت دریافت خدمات مشاوره‌ای است. مسئولیت عملکردحرفه‌ای و شخصی مشاور کاملا به عهده خود او است و هیچگونه مسئولیتی برای سایلایف ایجاد نمی‌کند.

4ـ5. همان‌طور که می‌دانید ممکن است خدمات یک مشاور برای نیازهای همه یا برای هر موقعیتی مناسب نباشد و/یا ممکن است جایگزین کاملی برای معاینه و/یا مراقبت حضوری در هر موقعیت خاص نباشد. اگر خدمات مشاوره‌ای که مشاور به شما ارائه کرده است برای نیازها یا انتظارات شما مناسب نیست، حق دارید برای ادامه روند درمان، مشاور خود را به مشاور دیگری که در سامانه خدمات ارائه می‌دهد تغییر دهید.

5. استفاده شما از سامانه

5ـ1. استفاده شما از سامانه و نوع بهره‌برداری از آن کاملا به عهده و با مسئولت شخصی شماست.

5ـ2. شما آگاه هستید که برای دسترسی و استفاده از سامانه، باید اطلاعاتی واقعی درباره نوع خدمت مورد نیاز، سن، وضعیت تاهل، تلفن اضطراری و ... ارائه دهید. مشاور برای تعامل درست و دقیق با شما و ارائه خدمات مناسب از این اطلاعات بهره می‌برد.

5ـ3. تمام اطلاعاتی که در سامانه یا از طریق آن ارائه کرده‌اید یا در آینده ارائه خواهید کرد، باید درست، دقیق، به‌روز و کامل باشد و در طول مدت استفاده از خدمات، همچنان درست، دقیق، به‌روز و کامل بماند.

5ـ4. شما نباید به روشی غیرقانونی یا برای اهداف غیرقانونی یا نامشروع یا به نحوی که با شرایط این مستند مغایرت داشته باشد، به سامانه و خدمات آن دسترسی ایجاد کنید.

5ـ5. شما متعهد می‌شوید که هیچ یک از موارد زیر را در و از طریق سامانه، ارسال، استفاده و ذخیره نکرده و انتقال یا تحویل ندهید:

  • پیام‌ها یا اطلاعات تحت نام جعلی؛
  • ایمیل ناخواسته و/یا تبلیغات یا تبلیغ کالاها و خدمات؛
  • نرم‌افزار یا کد مخرب؛
  • اطلاعاتی که دارای محتوای غیرقانونی، افتراآمیز، متقلبانه، کودک‌آزاری، تجاوز به حریم خصوصی، توهین‌آمیز، تهدیدآمیز یا نفرت‌انگیز، مبتذل، ناپسند، نژادپرستانه یا محتوایی که بالقوه مضر است باشد.
  • هر محتوایی که حقوق شخص ثالث از جمله حقوق مالکیت معنوی دیگران یا حریم خصوصی یا حقوق عمومی دیگران را نقض کند.
  • هر محتوایی که ممکن است به شخص ثالث آسیب برساند.
  • هر محتوایی که ممکن است یک اقدام مجرمانه را شکل دهد، باعث یا تشویق کند یا هر قانون اجرایی را نقض کند.


5ـ6. شما نباید به هیچ روشی از جمله از طریق استفاده از ویروس‌ها (Viruses)، اسب‌های تروجان (Trojan horses)، کرم‌ها (Worms)، بمب‌های ساعتی (Time Bombs)، حملات انکار سرویس (DOS)، سیلاب (SYN flood) یا ارسال هرزنامه (Spam)، در عملکرد سامانه اختلال ایجاد کنید. همچنین نباید از طریق هک، استخراج رمز عبور یا هر وسیله دیگری به هیچ حساب کاربری یا سیستم یا شبکه رایانه‌ای دسترسی غیرمجاز داشته باشید. شما نباید برای دسترسی به سامانه با هر هدفی،از ربات، خراش (scraper) یا ابزار دیگری استفاده کنید.

5ـ7. شرکت موظف به پاسخگویی آنی و در لحظه به پیام‌های ارسال شده در سامانه نیست و برابر شرایط تعریف شده پاسخگو خواهد بود. مسئولیت محتوایی پیام‌های ارسالی شما در سامانه به عهده شماست.

5ـ8. در صورتی که اطلاعات ارائه شده توسط شما، نادرست یا ناقص باشد یا دقیق یا به‌روز نباشد، یا سایلایف دلایل منطقی برای این باور داشته باشد که اطلاعات حساب شما نادرست یا ناقص است یا دقیق یا به‌روز نیست، سایلایف این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که درمان شما را به مشاور دیگری خارج از سایلایف ارجاع دهد و هرگونه درخواست بعدی شما برای استفاده از خدمات سایلایف را رد کند.

5ـ9. استفاده شما از سامانه، از جمله خدمات مشاوره، صرفاً برای استفاده شخصی شماست و نباید از سامانه یا خدمات مشاوره برای یا به نمایندگی از شخص یا سازمان دیگری استفاده کنید.

5ـ10. شما متعهد می‌شوید در هیچ یک از سیستم‌ها، سرویس‌ها، سرورها، شبکه‌ها یا زیرساخت‌های مرتبط با سامانه، مداخله یا ایجاد وقفه یا تلاش برای مداخله یا ایجاد وقفه نکنید.

5ـ11. شما متعهد می‌شوید که هیچ یک از قوانین محلی، ملی یا بین المللی و قوانین و مقررات تعریف شده در رابطه با استفاده از سامانه و اصول اخلاقی ارتباط با مشاوران را نقض نکنید.

5ـ12. در صورت دریافت فایلی از سامانه یا مشاور، چه از طریق سامانه یا هر رابط دیگری، باید قبل از باز کردن و استفاده از آن، از نظر ویروس یا نرم‌افزارهای مخرب بررسی و اسکن کنید و سایلایف تعهدی در قبال خسارات احتمالی آن ندارد.


6. پرداخت

6ـ1. صرف نظر از پرداخت های انجام شده، شرکت به عنوان ارائه دهنده مستقیم خدمات درمانی شما در نظر گرفته نمی شود. تنها مشاور به عنوان ارائه دهنده در نظر گرفته می شود.

6ـ2. شما فقط باید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید که به طور مقتضی و کاملاً مجاز به استفاده از آنها هستید. تمام اطلاعات مربوط به پرداختی که ارائه کرده اید و در آینده به سامانه یا از طریق آن ارائه خواهید کرد، باید دقیق، جاری و صحیح باشند و همچنان دقیق، جاری و صحیح خواهند بود. با ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود به شرکت، به شرکت اجازه می دهید تا کارت اعتباری شما را صورتحساب و شارژ کند.

6ـ3. شما باید تمام هزینه‌ها و هزینه‌های مرتبط با حساب خود را به‌موقع و بر اساس برنامه کارمزد، شرایط و نرخ‌های منتشر شده در سامانه پرداخت کنید. با ارائه ابزار پرداخت خود به شرکت، به شرکت اجازه می‌دهید تا از طریق ابزار پرداخت از شما صورت‌حساب و هزینه دریافت کند. علاوه بر این، باید اطلاعات معتبر Payment Means را در اطلاعات حساب خود نگهداری کنید.

6ـ4. این شرکت خدمات حرفه ای را ارائه می دهد که از طریق قرارداد مشاور بین شرکت و مشاور به مشاور پرداخت می شود. بازپرداخت برای زمان استفاده نشده معمولاً اعطا نمی شود زیرا مشاوران برای استفاده از زمان برنامه ریزی شده هزینه می کنند - مانند سایر متخصصان پزشکی. شرکت همراه با مشاور درخواست های بازپرداخت را به صورت موردی بررسی می کند. در صورتی که درخواست بازپرداخت مبتنی بر شرایط خاص یا قانونی باشد، از جمله اما نه محدود به دستورات پزشکی، فوت، از کارافتادگی یا دادگاه، شرکت تسویه حساب خواهد کرد. در صورت عدم امکان بازپرداخت یا عدم امکان بازپرداخت وجه، شرکت می‌تواند تسهیلات دیگری را فراهم کند، از جمله کمک به شما در یافتن مشاور جدید، تمدید اشتراک شما بدون هزینه یا هزینه کم و ارائه اعتبار برای خدمات مشاور آینده.

5.6. دسترسی به کارگاه‌ها و آزمون‌ها بلافاصله پس از تسویه حساب ایجاد می‌شود و رسیدن به این مرحله به منزله استفاده از محصول بوده و امکان لغو یا استرداد وجه وجود ندارد.    

6.6. زمان مشاوره مبتنی بر زمان‌های آزاد مشاور و انتخاب زمان مد نظر شما است.

7.6. در صورت لغو زمان مشاوره از سوی مشاور یا شرکت، مبلغ واریزی به عنوان اعتبار در حساب شما تعریف شده و قابل استفاده خواهد بود.

8.6. در صورت لغو مشاوره از سوی شما تا 24 ساعت قبل از موعد جلسه، مبلغ واریزی به عنوان اعتبار در حساب شما تعریف شده و قابل استفاده خواهد بود. (لغو مشاوره از طریق دکمه «لغو» یا ارتباط مستقیم با پشتیبانی مشتریان قابل انجام است.)

9.6. در صورت لغو مشاوره از سوی شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت تا موعد جلسه یا عدم حضور در جلسه، مبلغ واریزی قابل عودت نخواهد بود.

10.6. در صورت وجود هرگونه انتقاد یا شکایت از خدمات ارائه شده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» شنوای نکات شما و مسئول پیگیری آنها هستیم.

11.6. در صورت نیاز به راهنمایی یا پشتیبانی، از طریق صفحه «ارتباط با ما» یا در ساعات کاری (9 تا 16) از طریق پاسخگویی آنلاین (چت زنده) آماده ارائه خدمات هستیم.

7. مالکیت فکری

7ـ1. تمام محتوای موجود بر روی سامانه یا از طریق آن متعلق به شرکت یا مجوز دهندگان آن خواهد بود و توسط حق چاپ، علامت تجاری، حق ثبت اختراع، اسرار تجاری و سایر قوانین مالکیت معنوی محافظت می شود.

7ـ2. سامانه تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند، اما نه محدود به، نرم افزار، سخت افزار و ابزار، چه متعلق به شرکت و چه آنهایی که متعلق به و/یا توسط پیمانکاران و تامین کنندگان شرکت هستند، می باشد.

7ـ3. شما متعهد می شوید که محتوای دریافت شده از طریق سامانه را برای هیچ شخص ثالثی تکثیر، ارسال، توزیع، انتشار، فروش، انتشار، پخش، یا پخش نکنید. کلیه نرم افزارها و اسناد همراه آن که برای دانلود از طریق سامانه در دسترس قرار می گیرد، اثر حق چاپ شرکت یا مجوز دهندگان آن است. هر کپی از اطلاعات به دست آمده از طریق سامانه باید شامل همه اعلامیه های مربوط به حق نسخه برداری باشد.

7ـ4. این سامانه توسط کپی رایت، علائم تجاری و سایر قوانین ایران و کشورهای خارجی محافظت می شود. علائم تجاری شرکت را نمی توان در ارتباط با هر محصول یا خدماتی بدون رضایت کتبی قبلی شرکت استفاده کرد. هر گونه سوء استفاده گزارش خواهد شد.

8. محدودیت‌های مسئولیت

8ـ1. شما شرکت را از هرگونه ادعا، زیان، علل اقدام، مطالبات، بدهی ها، هزینه ها یا مخارج (شامل، اما نه محدود به، دعوی قضایی و حق الزحمه و هزینه های معقول وکلا) که ناشی می شود، غرامت، دفاع کرده و بی ضرر نگه خواهید داشت. خارج از هر یک از موارد زیر:

1.  دسترسی یا استفاده شما از سامانه؛

2.  استفاده شما از خدمات مشاور؛

3.  هر اقدامی که با حساب شما انجام شده باشد، چه توسط شما یا توسط شخص دیگری؛

4.  نقض هر یک از مفاد این توافقنامه.

5.  عدم پرداخت برای هر یک از خدمات (از جمله خدمات مشاور) که از طریق سامانه ارائه شده است.

6.  نقض هر یک از حقوق شخص ثالث، از جمله، بدون محدودیت، هر گونه حق مالکیت معنوی، عمومیت، محرمانه بودن، مالکیت یا حق حریم خصوصی.

8ـ2. در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه یا هر یک از محتوای آن، تنها راه چاره شما این است که استفاده از سامانه را متوقف کنید. تحت هیچ شرایطی شرکت، هیچ یک از صادرکننده مجوز یا تامین‌کننده شرکت، یا هر شخص ثالثی که سامانه را تبلیغ می‌کند یا پیوندی به سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد، به هیچ وجه در قبال استفاده شما از سامانه یا هر یک از محتوای آن، از جمله ، اما نه محدود به هر گونه اشتباه یا حذف در هر محتوا، هرگونه نقض محتوای حقوق مالکیت معنوی یا سایر حقوق اشخاص ثالث، یا هر گونه ضرر یا آسیب از هر نوعی که در نتیجه استفاده از هر محتوا ایجاد شده باشد.

8ـ3. تحت هیچ شرایطی شرکت، اعطاکنندگان مجوز یا ارائه دهندگان خدمات غیرپزشکی/مراقبتی روانی یا هر شخص ثالثی که سامانه را تبلیغ می‌کند یا پیوندی به سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد، در قبال هرگونه مجازات، مثال، پیامد، اتفاقی، غیرمستقیم مسئول نیستند. یا خسارات ویژه (شامل، اما نه محدود به، صدمات شخصی، سود از دست رفته، وقفه در کسب و کار، از دست دادن برنامه ها یا سایر داده ها در رایانه شما یا موارد دیگر) ناشی از یا در ارتباط با استفاده شما از سامانه، خواه تحت تئوری نقض از قرارداد، سهل انگاری، مسئولیت اکید، قصور یا موارد دیگر، حتی اگر شرکت یا هر شخص ثالثی در مورد احتمال چنین خساراتی مطلع شده باشد.

8ـ4. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما یا شخص ثالثی در قبال خسارات غیرمستقیم، اتفاقی، تبعی، خاص، تنبیهی یا مثال ندارد.

8ـ5. مسئولیت کلی شرکت در قبال خسارات ناشی از شرایط و ضوابط و هرگونه استفاده از سامانه از کل مبلغ پرداختی توسط شما یا از طرف شما از طریق سامانه در دوره 3 (سه ماهه) قبل از تاریخ تجاوز نخواهد کرد. از ادعا

8ـ6. شما باید شرکت را برای همه دلایل اعمال و ادعاهای ناشی از خدمات مشاور یا سامانه، مانند اعمال، حذفیات، نظرات، پاسخ‌ها، توصیه‌ها، پیشنهادها، اطلاعات و یا خدمات هر مشاور، آزاد کنید و بی‌خطر نگه دارید. / یا هر محتوا یا اطلاعات دیگری که از طریق سامانه قابل دسترسی است.

8ـ7. اگر قانون قابل اجرا محدودیت مسئولیت را همانطور که در بالا ذکر شد اجازه ندهد، محدودیت صرفاً تا حدی که برای انطباق با قوانین قابل اجرا لازم است اصلاح شده تلقی می شود.

9. اطلاعیه ها

شرکت ممکن است با ارسال اطلاعیه به صورت آنلاین، در مورد شرایط و ضوابط یا هر جنبه ای از سامانه به شما اطلاع دهد یا به روش های دیگر با شما ارتباط برقرار کند. تاریخ دریافت، تاریخی است که در آن اخطار داده می شود.

10. حفاظت از داده ها

10ـ1. این شرکت همیشه به حریم خصوصی شما احترام گذاشته است و بنابراین مطابق با HIPAA است و از قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی داده ها پیروی می کند.

10ـ2. با توجه به امنیت، شرکت داده های شما را در حال انتقال و در حالت استراحت در سرورهای ما رمزگذاری می کند و کلیه ارتباطات خصوصی با مشاور شما رمزگذاری شده است. این شرکت تمام اطلاعات بهداشتی خصوصی را بر روی سرورها با رعایت کامل HIPAA ذخیره می کند.

10ـ3. در صورت وقوع چنین نقضی، شرکت اطلاعیه خود را در مورد هرگونه نقض داده به شما ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت هر از گاهی یک شرکت امنیتی شخص ثالث را برای ممیزی کد و امنیت فناوری و همچنین خط‌مشی‌ها و رویه‌های HIPAA شرکت در مورد امنیت داده‌ها درگیر می‌کند.

10ـ4. شما تأیید می‌کنید که پرسنل نظارتی شرکت، در صورت نیاز، رونوشت‌های جلسه یا اتاق‌های خاص شما را در یک فرم شناسایی‌نشده تأییدشده HIPAA برای اهداف زیر بررسی کنند:

1. در حین فرآیند هماهنگ کردن شما با یک مشاور، برای اطمینان از توانایی شما در تعامل موفقیت آمیز با مشاور. این دسترسی فقط به اطلاعات شناسایی نشده ممکن است با استفاده از کارکنان شرکت و نه یک مشاور انجام شود.

2. بررسی شکایت خود در مورد موضوع/مورد خاصی که در مورد مشاور خود یا در مورد یک قصد زبانی خاص با مشاور خود گزارش می دهید.

3. برای نگرانی‌های ایمنی یا شکایات شما از اقدامات غیراخلاقی مشاور؛

4. انتقال شما به مشاور جدید یا اگر حساب شما برای مدت طولانی پاسخگو نیست یا غیرفعال است. یا

5.برای رسیدگی به نگرانی(های) تضمین کیفیت مطرح شده که ممکن است در مورد یک مشاور فردی، یک موضوع انطباق در سطح ایالت یا یک موضوع شبکه ملی اعمال شود.

10ـ5. شما موافقت می کنید که شرکت از "Meta Data" و سایر عبارات جستجو استفاده کند تا فقط رونوشت های شناسایی نشده HIPAA "Safe Harbor" را اسکن کند تا روندها و الگوهایی را جستجو کند که ممکن است بر کیفیت خدمات مشاور تأثیر بگذارد. اگر شکایت شما مستلزم بازبینی رونوشت‌های جلسه در فرم اصلی است، با یک پرسنل نظارتی در شرکت موافقت می‌کنید که فقط برای پاسخ به شکایت یا مشکل مطرح شده خاص شما به حساب شما دسترسی داشته باشد.

10ـ6. شما به طور مثبت به شرکت اجازه می دهید تا مشاور شما به طور دوره ای ارزیابی های بالینی غیرمحتوای پیشرفت شما را به شرکت ارائه دهد. علاوه بر این، شما می‌دانید که شرکت ممکن است ابزارهای ارزیابی بالینی را برای ارائه اطلاعات در مورد سلامت روانی و رفاه شما در اختیار مشاوران قرار دهد و این که نتایج می‌تواند توسط مشاور شما مشاهده شود تا با شما صحبت شود.

10ـ7. تمام داده‌های شناسایی نشده، فراداده‌ها و داده‌های تحقیقاتی که توسط شرکت از طریق استفاده شما از سامانه جمع‌آوری می‌شود، تنها متعلق به شرکت خواهد بود. شرکت ممکن است برخی یا تمام داده های تحقیق را در ارتباط با تحقیقات مشترک یا خارج از کشور، تجزیه و تحلیل یا اهداف مشابه با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد. داده‌های تحقیق به‌عنوان یک معیار آماری جمع‌آوری‌شده غیرقابل شناسایی هستند، اما به‌گونه‌ای نیست که شما را شناسایی کند. شما نباید درخواست کنید که شرکت هیچ یک از این داده ها را حذف یا حذف کند.

10ـ8. شرکت موظف است اطلاعات شخصی را طبق قانون، معمولاً حداقل برای هفت (7) سال ذخیره کند و نمی‌تواند اطلاعات شخصی حاوی داده‌های پزشکی را حتی در صورت درخواست مستقیم شما حذف کند.

11. متفرقه

11ـ1. وظیفه

شرکت حق دارد آزادانه شرایط و ضوابط یا هر یک از تعهدات خود را در این قسمت منتقل یا واگذار کند. شما حق ندارید هیچ یک از حقوق یا تعهدات خود را تحت شرایط و ضوابط بدون رضایت کتبی قبلی شرکت منتقل کنید.

11ـ2. چشم پوشی

قصور شرکت یا شما در استفاده از حقوق و راه حل های خود تحت شرایط و ضوابط در هر مناسبتی به منزله چشم پوشی از این حقوق و راه حل ها در موارد دیگر نخواهد بود.

11ـ3. کل قرارداد

این شرایط و ضوابط بیانگر کل درک است و کل توافق بین شما و شرکت را تشکیل می دهد.

11ـ4. بندهای باقی مانده

تمام بندهای مربوط به محدودیت تعهدات و غرامت پس از پایان یا انقضای این شرایط و ضوابط باقی خواهند ماند.

11ـ5. اصلاحات

شرکت حق دارد شرایط و ضوابط را با ارسال تغییرات در وب سایت www.Psylife.ir تغییر دهد. بنابراین، به شما توصیه می شود که مکرراً شرایط و ضوابط را بررسی کنید. آخرین تاریخ به روز رسانی این توافقنامه در بالای شرایط درج شده است. مگر اینکه غیر از این مشخص شده باشد، تمام تغییرات پس از ارسال اعمال می شود. با استفاده از سامانه پس از اعمال تغییرات، شما موافقت می کنید که به چنین تغییراتی متعهد شوید. اگر با تغییرات موافق نیستید، باید دسترسی به سامانه و مشارکت در خدمات مشاور را قطع کنید.

11ـ6. قابلیت جداسازی

اگر هر یک از مفاد شرایط و ضوابط غیرقانونی، نامعتبر، غیرقابل اجرا، به طور کلی یا جزئی تشخیص داده شود، چنین مفاد یا بخشی از آن تا این حد به عنوان بخشی از شرایط و ضوابط تلقی نمی شود. با این حال، اعتبار و قابلیت اجرایی باقی‌مانده شرایط و ضوابط تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، مشروط بر اینکه شرایط باقی‌مانده به‌طور منطقی برای جبران هرگونه عدم تعادل ناشی از غیرقابل اجرا یا بی‌اعتبار بودن ماده اولیه تنظیم شده باشند.

12. قانون حاکم و اختلافات

12ـ1. این شرایط و ضوابط توسط قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران اداره می شود.

12.2. دادگاه های جمهوری اسلامی ایران صلاحیت انحصاری هر گونه اختلاف، اختلاف یا ادعای ناشی از یا در ارتباط با شرایط و ضوابط، یا نقض، فسخ یا بی اعتباری آن را خواهند داشت.


اگر به خودکشی فکر می‌کنید، به فکر آسیب رساندن به خود یا دیگران هستید، احساس می‌کنید که شما یا هر شخص دیگری ممکن است در معرض خطر یا هر گونه اورژانس پزشکی قرار داشته باشد، باید فوراً به مراکز حضوری مرتبط مراجعه نمایید.

Term of service version English

Privacy policy version English

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟