قوانین و مقررات

از این سامانه برای نیازهای اورژانسی پزشکی استفاده نکنید. اگر یک اورژانس پزشکی را تجربه کردید، فوراً با فوریت‌های پزشکی تماس بگیرید.

اگر به خودکشی فکر می‌کنید، به فکر آسیب رساندن به خود یا دیگران هستید، احساس می‌کنید که شما یا هر شخص دیگری ممکن است در معرض خطر یا هر گونه اورژانس پزشکی قرار داشته باشید، باید فوراً به تعداد فوریت‌های پزشکی نیاز داشته باشید. فوراً به دنبال کمک شخصی باشید.

هدف از سامانه این نیست که در هیچ یک از موارد فوق استفاده شود. مشاوران نمی توانند کمک مورد نیاز را در هیچ یک از موارد فوق ارائه دهند. هدف این سامانه ارائه هیچ گونه اطلاعاتی در مورد اینکه کدام داروها یا درمان های پزشکی ممکن است برای شما مناسب باشد، نیست، و شما باید به هر گونه توصیه هایی که از طریق آن به دست آمده است، توجه نکنید.

به دلیل اطلاعات یا توصیه هایی که از طریق سامانه دریافت کرده اید، در دریافت مراقبت های حضوری از پزشک یا سایر متخصصان واجد شرایط بی اعتنایی نکنید، از آن اجتناب نکنید، یا به تأخیر نیندازید.

این شرایط و ضوابط آخرین بار در 19 مرداد 1401 به روز شد و با اصلاحات از این تاریخ لازم الاجرا تلقی می شود.

1. مقدمه

1ـ1. این شرایط و ضوابط برای رابطه شما با خدمات سایت Psylife.ir است.

1ـ2.1.2. شرایط برای همه بازدیدکنندگان، کاربران و سایر افرادی که به سامانه دسترسی دارند یا از آن استفاده می‌کنند، اعمال می‌شود، به جز (1) هر مشاور، پزشک، حرفه‌ای، متخصص، مربی، درمانگر، مشاور یا هر شخص یا نهاد حقوقی دیگری که برای ارائه خدمات ثبت‌نام می‌کند. و(2) شرکت های وابسته به شرکت - که شرایط و ضوابط جداگانه برای آنها اعمال می شود.

1ـ3. عبارات«شما»، «برای شما» و «خودتان» به کاربر مجزای سامانه و/یا خدمات مشاور (همانطور که در زیر تعریف شده است) اشاره دارد.

1ـ4. لطفاً قبل از استفاده از سامانه، شرایط و ضوابط را به دقت بخوانید. دسترسی شما به سامانه و استفاده از آن منوط به پذیرش و رعایت این شرایط است. با دسترسی یا استفاده از سامانه، موافقت می کنید که به شرایط و ضوابط پایبند باشید. در صورت مخالفت با هر بخشی از شرایط و ضوابط، مجاز به استفاده از سامانه نیستید.

1ـ5. هنگام ایجاد حساب کاربری خود تأیید می کنید که 1. بالای 18 سال سن دارید، 2. از نظر فیزیکی در ایالت یا کشوری که به عنوان محل اقامت فعلی خود انتخاب کرده اید، هستید یا مقیم آن هستید، 3. از نظر قانونی قادر به دریافت خدمات مشاور هستید و 4. از نظر قانونی قادر به انعقاد توافقنامه هستید.

1ـ6. شما همیشه باید برای تشخیص و درمان، از جمله اطلاعاتی در مورد داروها یا درمان مناسب خود، با یک متخصص مراقبت های بهداشتی واجد شرایط صحبت کنید. هیچ یک از محتوای موجود در سامانه یا ارائه شده توسط مشاور بیانگر یا تضمین نمی کند که هر دارو یا درمان خاصی برای شما ایمن، مناسب یا مؤثر است. شرکت هیچ آزمایش، دارو، محصول یا روش خاصی را تایید نمی کند.

2. سامانه

2ـ1. سامانه و همچنین هرگونه متن اطلاعاتی، گرافیک، عکس یا سایر مطالب آپلود شده، دانلود شده یا ظاهر شده در سامانه در وب سایت شرکت و برنامه تلفن همراه موجود است.

2ـ2. سامانه باید برای ارتباط شما با مشاوری استفاده شود که خدماتی مانند مشاوره، مشاوره و مشاوره حرفه ای را از طریق آن به شما ارائه می دهد.

2ـ3. به غیر از راهنمایی‌ها و توصیه‌هایی که مستقیماً از مشاور دریافت می‌کنید، سایر منابع آموزشی، گرافیکی، تحقیقاتی (مانند بخش‌های برنامه درمانی آنلاین ما) و سایر اطلاعات اتفاقی در سامانه نباید توصیه‌های پزشکی تلقی شوند.

2ـ4. سامانه باید "همانطور که هست" بدون هیچ گونه ضمانت صریح یا ضمنی از هر نوع، از جمله اما نه محدود به قابلیت تجارت، عدم نقض، امنیت، تناسب برای یک هدف یا دقت خاص ارائه شود. تا حدی که طبق قوانین قابل اجرا مجاز است، شرکت صریحاً از هر نوع ضمانت نامه اعم از صریح یا ضمنی خودداری می کند.

2ـ5. در هر زمان و به هر دلیل یا اصلاً بدون هیچ دلیلی، شرکت ممکن است، با یا بدون اطلاع قبلی، تغییر، تعلیق، مختل کردن یا توقف (i) سامانه، (ii) هر بخشی از سامانه، یا (iii) استفاده یا دسترسی به سامانه، چه برای همه کاربران و چه به طور خاص برای شما. علاوه بر این، شرکت حق دارد، اما موظف نیست، به صلاحدید خود از ارائه دسترسی به سامانه برای هر شخص، آژانس یا سازمانی در هر زمان، به هر دلیل یا بدون هیچ دلیلی خودداری کند. شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که بدون اطلاع قبلی، تمام یا بخشی از سامانه را به طور موقت یا دائم تغییر، تعلیق یا قطع کند. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال هیچ یک از اقدامات فوق الذکر و یا در قبال هر گونه ضرر و زیان ناشی از هر یک از اقدامات فوق الذکر نخواهد داشت.

2ـ6. شرکت برای اطمینان از قابلیت اطمینان و دسترسی پلت فرم از لحاظ تجاری تلاش های منطقی انجام خواهد داد. با این حال، هیچ سامانه‌ای نمی‌تواند 100% قابل اعتماد و در دسترس باشد و شرکت تضمین نمی‌کند که دسترسی به سامانه بدون وقفه یا در دسترس بودن، سازگار، به موقع یا بدون خطا در همه زمان‌ها، یا هرگونه نقص احتمالی وجود خواهد داشت. تصحیح شده.

2ـ7. این شرکت یک شبکه معتبر ایجاد کرده و علوم داده پیشرفته را برای ارائه بهترین ابزار دیجیتال برای استفاده از سامانه استخدام کرده است. با توجه به موارد فوق، همیشه به شما توصیه می‌شود که در استفاده از سامانه مراقبت و احتیاط بالایی داشته باشید، همانطور که هر تصمیمی در مورد سلامت روان یا پزشکی می‌گیرید.

2ـ8. سامانه می‌تواند حاوی محتوا، محصولات یا خدمات دیگری باشد که توسط اشخاص ثالث (" محتوای شخص ثالث ")، پیوندهایی به محتوای شخص ثالث (از جمله لینک‌هایی به وب‌سایت‌های دیگر) یا تبلیغات مرتبط با محتوای شخص ثالث ارائه یا ارائه می‌شوند. شرکت مسئولیتی (یا مسئولیتی) در قبال ایجاد چنین محتوای شخص ثالثی، از جمله محصولات، شیوه‌ها، شرایط یا سیاست‌های مرتبط ندارد. علاوه بر این، شرکت مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از محتوای شخص ثالث نخواهد داشت.

2ـ9. مسئولیت هرگونه آسیب به سامانه یا هر سیستم رایانه ای، هرگونه از دست دادن داده ها، یا هرگونه استفاده نادرست یا افشای اطلاعات مربوط به سرویس که توسط شما یا هر شخصی که از نام کاربری یا رمز عبور شما استفاده می کند، به عهده شماست. این شرکت نمی‌تواند و هیچ مسئولیتی در قبال هرگونه از دست دادن، خسارت یا تعهدات ناشی از خرابی زیرساخت‌های مخابراتی، یا اینترنت، یا برای سوء استفاده شما از هرگونه اطلاعات، توصیه‌ها، ایده‌ها، اطلاعات، دستورالعمل‌ها یا دستورالعمل‌های حفاظت شده بهداشتی که از طریق آن‌ها به آنها دسترسی پیدا می‌کند، ندارد و نمی‌پذیرد.

3. حساب شما

3ـ1. برای استفاده از سامانه، باید ثبت نام کنید و یک حساب کاربری فردی ایجاد کنید که شامل ارائه اطلاعات خاص می شود. هنگام ایجاد حساب کاربری خود، همچنین باید اطلاعات تماس شخصی خود و همچنین اطلاعات تماس یکی از اعضای نزدیک خانواده یا دوستان(تماس اضطراری) را ارائه دهید، که مشاور باید در صورت بروز بحران سلامت روان یا سایر موارد اضطراری که از شما مطلع است، استفاده کند.

3ـ2. شما متعهد می شوید که بیش از یک حساب کاربری یا یک حساب کاربری برای هیچ کس غیر از خودتان بدون اجازه قبلی از طرف دیگر ایجاد نکنید. علاوه بر این، شما متعهد می شوید که به هر دلیلی از حساب شخص دیگری استفاده نکنید.

3ـ3. شما همیشه مسئول حفظ محرمانه بودن رمز عبور و نام کاربری خود (در صورت وجود) و سایر اطلاعات امنیتی مرتبط با حساب خود هستید. در صورت هرگونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری یا هرگونه نگرانی دیگر در مورد نقض امنیت حساب خود، متعهد می شوید که فوراً به شرکت اطلاع دهید. شرکت هیچ مسئولیتی در قبال ضرر یا خسارتی که در نتیجه دسترسی شخص دیگری با استفاده از حساب شما، با یا بدون اطلاع شما متحمل می شوید، نخواهد داشت. به شما توصیه می شود که به طور مکرر رمز عبور خود را تغییر دهید و مراقبت بیشتری برای محافظت از رمز عبور خود داشته باشید.

3ـ4. شما به تنهایی و به طور کامل مسئول و مسئول تمام فعالیت های انجام شده با استفاده از حساب کاربری خود هستید. شرکت شما را مسئول و مسئول هر گونه خسارت یا ضرری می‌داند که در نتیجه استفاده از حساب شما توسط هر شخصی اعم از مجاز شما یا غیر مجاز وارد شده باشد، و شما موافقت می‌کنید که شرکت را برای هر گونه خسارت یا ضرری بی‌ضرر نگه دارید.

4. مشاوران و خدمات مشاور

4ـ1. مشاورانی که از طریق سامانه معرفی شده اند در استخدام شرکت نمی باشند. مشاور و هر فردی که توسط مشاور برای استفاده از سامانه نگهداری می‌شود، طرف‌های مستقلی در رابطه با شرکت هستند و هیچ رابطه کاری برای این افراد نباید بین فرد و شرکت ایجاد شود. این شرکت یک شبکه سلامت دیجیتال با مشاوران آموزش دیده و معتبر دیجیتال در سراسر کشور و سراسر جهان ایجاد کرده است.

4ـ2. این شرکت با مشاوران حرفه ای مستقل، دارای مجوز یا تایید شده/معتبر (بسته به موقعیت مکانی آنها)، بیمه شده و تایید شده همکاری می کند. این شرکت از همه مشاورانی که خدمات مشاوره ای ارائه می دهند می خواهد که دارای مجوز یا دارای گواهینامه/معتبر حرفه ای باشند که در زمینه تخصصی مربوطه با رعایت کلیه قوانین، قوانین و مقررات مربوطه، دارای جایگاه خوبی باشند.

4ـ3. رابطه شما با مشاور کاملا اختصاصی و مستقل است. شرکت نباید در رابطه مشاور و بیمار دخالت داشته باشد. بعلاوه، شرکت مداخله، تایید یا کنترل رفتار مشاور را انجام نمی دهد، مگر اینکه از طرف شما شکایت خاصی ارائه شود که شرکت آن را پیگیری می کند.

4ـ4. شما نباید در هیچ زمانی از دریافت توصیه های پزشکی از پزشک اصلی خود یا سایر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی واجد شرایط غافل شوید یا پیگیری دستورات ایشان را به تأخیر بیندازید، یا از سامانه استفاده کنید یا با قرار ملاقات های رو در رو سنتی استفاده کنید، فقط به دلیل اطلاعاتی که در پلت فرم دریافت می کنید. یا وب سایت شرکت یا به دلیل مشاوره ای که از طریق یک مشاور دریافت می کنید.

4ـ5. سامانه محدود به اجازه دادن به خدمات مشاور است. مشاور بیشتر در قبال خدمات مشاوره ارائه شده توسط مشاور مسئول است.

4ـ6. شما می دانید که خدمات مشاور ممکن است برای نیازهای همه یا برای هر موقعیت خاص مناسب نباشد و/یا ممکن است جایگزین کاملی برای معاینه و/یا مراقبت حضوری در هر موقعیت خاص نباشد. اگر خدمات مشاوره ای که مشاور به شما ارائه کرده است برای نیازها یا انتظارات شما مناسب نیست، حق دارید به مشاور دیگری که از طریق سامانه خدمات ارائه می دهد تغییر دهید.

5. استفاده شما از سامانه

5ـ1. استفاده شما از سامانه و نوع بهره برداری از آن کاملا به عهده و با مسئولت شخصی شماست.

5ـ2. شما آگاه هستید که برای دسترسی و استفاده از سامانه، باید اطلاعات واقعی درباره سن، محل سکونت و تماس اضطراری خود ارائه دهید. مشاوری که به آن دسترسی دارید برای تعامل با شما و ارائه خدمات مشاور به این گواهی وابسته است.

5ـ3. تمام اطلاعاتی که در سامانه یا از طریق آن ارائه کرده اید یا در آینده ارائه خواهید کرد، باید درست، دقیق، جاری و کامل باشد. علاوه بر این، شما باید در طول مدت این شرایط و ضوابط اطمینان حاصل کنید که اطلاعات را حفظ و به روز می کنید تا همچنان درست، دقیق، جاری و کامل باشند.

5ـ4. شما نباید به سامانه یا خدمات مشاور به روشی غیرقانونی یا برای اهداف غیرقانونی یا نامشروع یا به نحوی که با این شرایط مغایرت داشته باشد، دسترسی داشته باشید یا از آنها استفاده کنید.

5ـ5. شما متعهد می شوید که هیچ یک از موارد زیر را در و از طریق سامانه پست، ارسال، استفاده، ذخیره، انتقال یا تحویل ندهید:

1.  پیام ها یا اطلاعات تحت نام جعلی؛

2.  ایمیل ناخواسته و/یا تبلیغات یا تبلیغ کالاها و خدمات؛

3.  نرم افزار یا کد مخرب؛

4.  اطلاعاتی که محتوای غیرقانونی، افتراآمیز، افتراآمیز، کلاهبرداری، غارتگر خردسالان، آزاردهنده، تجاوز به حریم خصوصی، توهین آمیز، تهدیدآمیز یا نفرت انگیز، مبتذل، ناپسند، نژادپرستانه یا محتوای بالقوه مضر است.

5.  هر محتوایی که حقوق شخص ثالث از جمله حقوق مالکیت معنوی دیگران یا حریم خصوصی یا حقوق عمومی دیگران را نقض کند.

6.  هر محتوایی که ممکن است به شخص ثالث آسیب برساند.

7.  هر محتوایی که ممکن است یک اقدام مجرمانه را تشکیل دهد، باعث یا تشویق کند یا هر قانون قابل اجرا را نقض کند.

5ـ6. علاوه بر این، شما نباید با هیچ روشی از جمله از طریق استفاده از ویروس ها، اسب های تروجان، کرم ها، بمب های ساعتی، حملات انکار سرویس، سیل یا ارسال هرزنامه، در عملکرد پلت فرم اختلال ایجاد کنید. شما نباید از سامانه به هیچ وجه استفاده کنید که به سامانه آسیب برساند، از کار بیاندازد یا آسیب برساند. شما نباید از طریق هک، استخراج رمز عبور یا هر وسیله دیگری به هیچ حساب کاربری یا سیستم یا شبکه رایانه ای دسترسی غیرمجاز داشته باشید. برای دسترسی به سامانه برای هر هدفی نباید از هیچ ربات، خراش یا ابزار دیگری استفاده کنید.

5ـ7. شرکت موظف به پاسخگویی به پیام های ارسال شده در سامانه نیست. شما تنها مسئول اطلاعات یا مطالبی هستید که در سامانه پست می کنید.

5ـ8. در صورتی که اطلاعاتی ارائه دهید که نادرست، نادرست، فعلی یا ناقص نیست، یا شرکت دلایل منطقی برای این باور داشته باشد که اطلاعات حساب شما نادرست، نادرست، فعلی یا ناقص است، شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد که درمان شما را به مشاور دیگری منتقل کند. خارج از سامانه و هرگونه درخواست (های) بعدی از شما برای استفاده از سامانه را رد کنید.

5ـ9. استفاده شما از سامانه، از جمله خدمات مشاور، صرفاً برای استفاده شخصی شماست و شما نباید از سامانه یا خدمات مشاور برای یا به نمایندگی از هیچ شخص یا سازمان دیگری استفاده کنید.

5ـ10. شما نباید در هیچ یک از سیستم‌ها، سرویس‌ها، سرورها، شبکه‌ها یا زیرساخت‌های شرکت یا سامانه، از جمله بدون محدودیت دسترسی غیرمجاز به موارد فوق‌الذکر، مداخله یا قطع یا تلاشی برای مداخله یا وقفه ایجاد کنید.

5ـ11. شما نباید هیچ گونه قوانین محلی، ایالتی، ملی یا بین المللی، اساسنامه، مقررات، قوانین، مقررات یا کدهای اخلاقی را در رابطه با استفاده از سامانه و رابطه خود با مشاوران و شرکت نقض کنید.

5ـ12. در صورت دریافت فایلی از شرکت یا مشاور، چه از طریق سامانه یا نه، باید قبل از باز کردن یا استفاده از این فایل، این فایل را از نظر ویروس یا نرم افزار مخرب بررسی و اسکن کنید.

5ـ13. این بند 5ـ13 برای هر برنامه‌ای اعمال می‌شود که از طریق یا دانلود شده از هر منبعی که برنامه در دسترس است ( ارائه‌دهنده برنامه).  شرایط و ضوابط در رابطه بین شما و شرکت و نه با ارائه‌دهنده برنامه اعمال می‌شود. شرکت تنها مسئول برنامه است. ارائه‌دهنده برنامه هیچ تعهدی برای ارائه خدمات نگهداری و پشتیبانی در رابطه با ادعاها، ضررها، بدهی ها، خسارات، هزینه ها یا هزینه های مربوط به هر گونه عدم انطباق با ضمانت نامه تنها بر عهده شرکت خواهد بود. در صورتی که برنامه را دانلود کنید، مانند محصول نرم افزاری مستقل یا افزونه مرورگر ، شما موافقت می کنید که گهگاه ممکن است نرم افزار به منظور بهبود، بهبود و توسعه بیشتر نرم افزار، سامانه یا برنامه، از شما درخواست کند که ارتقاها، به روز رسانی ها و ویژگی های اضافی را که شرکت منتشر می کند دانلود کنید.برنامه ممکن است هر از گاهی تغییر کند و/یا شرکت ممکن است به طور دائم یا موقت ارائه برنامه را بدون اطلاع قبلی به شما متوقف کند.

6. پرداخت

6ـ1. صرف نظر از پرداخت های انجام شده، شرکت به عنوان ارائه دهنده مستقیم خدمات درمانی شما در نظر گرفته نمی شود. تنها مشاور به عنوان ارائه دهنده در نظر گرفته می شود.

6ـ2. شما فقط باید از کارت‌های اعتباری استفاده کنید که به طور مقتضی و کاملاً مجاز به استفاده از آنها هستید. تمام اطلاعات مربوط به پرداختی که ارائه کرده اید و در آینده به سامانه یا از طریق آن ارائه خواهید کرد، باید دقیق، جاری و صحیح باشند و همچنان دقیق، جاری و صحیح خواهند بود. با ارائه اطلاعات کارت اعتباری خود به شرکت، به شرکت اجازه می دهید تا کارت اعتباری شما را صورتحساب و شارژ کند.

6ـ3. شما باید تمام هزینه‌ها و هزینه‌های مرتبط با حساب خود را به‌موقع و بر اساس برنامه کارمزد، شرایط و نرخ‌های منتشر شده در سامانه پرداخت کنید. با ارائه ابزار پرداخت خود به شرکت، به شرکت اجازه می‌دهید تا از طریق ابزار پرداخت از شما صورت‌حساب و هزینه دریافت کند. علاوه بر این، باید اطلاعات معتبر Payment Means را در اطلاعات حساب خود نگهداری کنید.

6ـ4. این شرکت خدمات حرفه ای را ارائه می دهد که از طریق قرارداد مشاور بین شرکت و مشاور به مشاور پرداخت می شود. بازپرداخت برای زمان استفاده نشده معمولاً اعطا نمی شود زیرا مشاوران برای استفاده از زمان برنامه ریزی شده هزینه می کنند - مانند سایر متخصصان پزشکی. شرکت همراه با مشاور درخواست های بازپرداخت را به صورت موردی بررسی می کند. در صورتی که درخواست بازپرداخت مبتنی بر شرایط خاص یا قانونی باشد، از جمله اما نه محدود به دستورات پزشکی، فوت، از کارافتادگی یا دادگاه، شرکت تسویه حساب خواهد کرد. در صورت عدم امکان بازپرداخت یا عدم امکان بازپرداخت وجه، شرکت می‌تواند تسهیلات دیگری را فراهم کند، از جمله کمک به شما در یافتن مشاور جدید، تمدید اشتراک شما بدون هزینه یا هزینه کم و ارائه اعتبار برای خدمات مشاور آینده.

5.6. دسترسی به کارگاه‌ها و آزمون‌ها بلافاصله پس از تسویه حساب ایجاد می‌شود و رسیدن به این مرحله به منزله استفاده از محصول بوده و امکان لغو یا استرداد وجه وجود ندارد.    

6.6. زمان مشاوره مبتنی بر زمان‌های آزاد مشاور و انتخاب زمان مد نظر شما است.

7.6. در صورت لغو زمان مشاوره از سوی مشاور یا شرکت، مبلغ واریزی به عنوان اعتبار در حساب شما تعریف شده و قابل استفاده خواهد بود.

8.6. در صورت لغو مشاوره از سوی شما تا 24 ساعت قبل از موعد جلسه، مبلغ واریزی به عنوان اعتبار در حساب شما تعریف شده و قابل استفاده خواهد بود. (لغو مشاوره از طریق دکمه «لغو» یا ارتباط مستقیم با پشتیبانی مشتریان قابل انجام است.)

9.6. در صورت لغو مشاوره از سوی شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت تا موعد جلسه یا عدم حضور در جلسه، مبلغ واریزی قابل عودت نخواهد بود.

10.6. در صورت وجود هرگونه انتقاد یا شکایت از خدمات ارائه شده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» شنوای نکات شما و مسئول پیگیری آنها هستیم.

11.6. در صورت نیاز به راهنمایی یا پشتیبانی، از طریق صفحه «ارتباط با ما» یا در ساعات کاری (9 تا 16) از طریق پاسخگویی آنلاین (چت زنده) آماده ارائه خدمات هستیم.

7. مالکیت فکری

7ـ1. تمام محتوای موجود بر روی سامانه یا از طریق آن متعلق به شرکت یا مجوز دهندگان آن خواهد بود و توسط حق چاپ، علامت تجاری، حق ثبت اختراع، اسرار تجاری و سایر قوانین مالکیت معنوی محافظت می شود.

7ـ2. سامانه تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند، اما نه محدود به، نرم افزار، سخت افزار و ابزار، چه متعلق به شرکت و چه آنهایی که متعلق به و/یا توسط پیمانکاران و تامین کنندگان شرکت هستند، می باشد.

7ـ3. شما متعهد می شوید که محتوای دریافت شده از طریق سامانه را برای هیچ شخص ثالثی تکثیر، ارسال، توزیع، انتشار، فروش، انتشار، پخش، یا پخش نکنید. کلیه نرم افزارها و اسناد همراه آن که برای دانلود از طریق سامانه در دسترس قرار می گیرد، اثر حق چاپ شرکت یا مجوز دهندگان آن است. هر کپی از اطلاعات به دست آمده از طریق سامانه باید شامل همه اعلامیه های مربوط به حق نسخه برداری باشد.

7ـ4. این سامانه توسط کپی رایت، علائم تجاری و سایر قوانین ایران و کشورهای خارجی محافظت می شود. علائم تجاری شرکت را نمی توان در ارتباط با هر محصول یا خدماتی بدون رضایت کتبی قبلی شرکت استفاده کرد. هر گونه سوء استفاده گزارش خواهد شد.

8. محدودیت‌های مسئولیت

8ـ1. شما شرکت را از هرگونه ادعا، زیان، علل اقدام، مطالبات، بدهی ها، هزینه ها یا مخارج (شامل، اما نه محدود به، دعوی قضایی و حق الزحمه و هزینه های معقول وکلا) که ناشی می شود، غرامت، دفاع کرده و بی ضرر نگه خواهید داشت. خارج از هر یک از موارد زیر:

1.  دسترسی یا استفاده شما از سامانه؛

2.  استفاده شما از خدمات مشاور؛

3.  هر اقدامی که با حساب شما انجام شده باشد، چه توسط شما یا توسط شخص دیگری؛

4.  نقض هر یک از مفاد این توافقنامه.

5.  عدم پرداخت برای هر یک از خدمات (از جمله خدمات مشاور) که از طریق سامانه ارائه شده است.

6.  نقض هر یک از حقوق شخص ثالث، از جمله، بدون محدودیت، هر گونه حق مالکیت معنوی، عمومیت، محرمانه بودن، مالکیت یا حق حریم خصوصی.

8ـ2. در صورت بروز هرگونه مشکل در سامانه یا هر یک از محتوای آن، تنها راه چاره شما این است که استفاده از سامانه را متوقف کنید. تحت هیچ شرایطی شرکت، هیچ یک از صادرکننده مجوز یا تامین‌کننده شرکت، یا هر شخص ثالثی که سامانه را تبلیغ می‌کند یا پیوندی به سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد، به هیچ وجه در قبال استفاده شما از سامانه یا هر یک از محتوای آن، از جمله ، اما نه محدود به هر گونه اشتباه یا حذف در هر محتوا، هرگونه نقض محتوای حقوق مالکیت معنوی یا سایر حقوق اشخاص ثالث، یا هر گونه ضرر یا آسیب از هر نوعی که در نتیجه استفاده از هر محتوا ایجاد شده باشد.

8ـ3. تحت هیچ شرایطی شرکت، اعطاکنندگان مجوز یا ارائه دهندگان خدمات غیرپزشکی/مراقبتی روانی یا هر شخص ثالثی که سامانه را تبلیغ می‌کند یا پیوندی به سامانه در اختیار شما قرار می‌دهد، در قبال هرگونه مجازات، مثال، پیامد، اتفاقی، غیرمستقیم مسئول نیستند. یا خسارات ویژه (شامل، اما نه محدود به، صدمات شخصی، سود از دست رفته، وقفه در کسب و کار، از دست دادن برنامه ها یا سایر داده ها در رایانه شما یا موارد دیگر) ناشی از یا در ارتباط با استفاده شما از سامانه، خواه تحت تئوری نقض از قرارداد، سهل انگاری، مسئولیت اکید، قصور یا موارد دیگر، حتی اگر شرکت یا هر شخص ثالثی در مورد احتمال چنین خساراتی مطلع شده باشد.

8ـ4. شرکت هیچ گونه مسئولیتی در قبال شما یا شخص ثالثی در قبال خسارات غیرمستقیم، اتفاقی، تبعی، خاص، تنبیهی یا مثال ندارد.

8ـ5. مسئولیت کلی شرکت در قبال خسارات ناشی از شرایط و ضوابط و هرگونه استفاده از سامانه از کل مبلغ پرداختی توسط شما یا از طرف شما از طریق سامانه در دوره 3 (سه ماهه) قبل از تاریخ تجاوز نخواهد کرد. از ادعا

8ـ6. شما باید شرکت را برای همه دلایل اعمال و ادعاهای ناشی از خدمات مشاور یا سامانه، مانند اعمال، حذفیات، نظرات، پاسخ‌ها، توصیه‌ها، پیشنهادها، اطلاعات و یا خدمات هر مشاور، آزاد کنید و بی‌خطر نگه دارید. / یا هر محتوا یا اطلاعات دیگری که از طریق سامانه قابل دسترسی است.

8ـ7. اگر قانون قابل اجرا محدودیت مسئولیت را همانطور که در بالا ذکر شد اجازه ندهد، محدودیت صرفاً تا حدی که برای انطباق با قوانین قابل اجرا لازم است اصلاح شده تلقی می شود.

9. اطلاعیه ها

شرکت ممکن است با ارسال اطلاعیه به صورت آنلاین، در مورد شرایط و ضوابط یا هر جنبه ای از سامانه به شما اطلاع دهد یا به روش های دیگر با شما ارتباط برقرار کند. تاریخ دریافت، تاریخی است که در آن اخطار داده می شود.

10. حفاظت از داده ها

10ـ1. این شرکت همیشه به حریم خصوصی شما احترام گذاشته است و بنابراین مطابق با HIPAA است و از قوانین سختگیرانه حفظ حریم خصوصی داده ها پیروی می کند.

10ـ2. با توجه به امنیت، شرکت داده های شما را در حال انتقال و در حالت استراحت در سرورهای ما رمزگذاری می کند و کلیه ارتباطات خصوصی با مشاور شما رمزگذاری شده است. این شرکت تمام اطلاعات بهداشتی خصوصی را بر روی سرورها با رعایت کامل HIPAA ذخیره می کند.

10ـ3. در صورت وقوع چنین نقضی، شرکت اطلاعیه خود را در مورد هرگونه نقض داده به شما ارائه خواهد کرد. علاوه بر این، شرکت هر از گاهی یک شرکت امنیتی شخص ثالث را برای ممیزی کد و امنیت فناوری و همچنین خط‌مشی‌ها و رویه‌های HIPAA شرکت در مورد امنیت داده‌ها درگیر می‌کند.

10ـ4. شما تأیید می‌کنید که پرسنل نظارتی شرکت، در صورت نیاز، رونوشت‌های جلسه یا اتاق‌های خاص شما را در یک فرم شناسایی‌نشده تأییدشده HIPAA برای اهداف زیر بررسی کنند:

1. در حین فرآیند هماهنگ کردن شما با یک مشاور، برای اطمینان از توانایی شما در تعامل موفقیت آمیز با مشاور. این دسترسی فقط به اطلاعات شناسایی نشده ممکن است با استفاده از کارکنان شرکت و نه یک مشاور انجام شود.

2. بررسی شکایت خود در مورد موضوع/مورد خاصی که در مورد مشاور خود یا در مورد یک قصد زبانی خاص با مشاور خود گزارش می دهید.

3. برای نگرانی‌های ایمنی یا شکایات شما از اقدامات غیراخلاقی مشاور؛

4. انتقال شما به مشاور جدید یا اگر حساب شما برای مدت طولانی پاسخگو نیست یا غیرفعال است. یا

5.برای رسیدگی به نگرانی(های) تضمین کیفیت مطرح شده که ممکن است در مورد یک مشاور فردی، یک موضوع انطباق در سطح ایالت یا یک موضوع شبکه ملی اعمال شود.

10ـ5. شما موافقت می کنید که شرکت از "Meta Data" و سایر عبارات جستجو استفاده کند تا فقط رونوشت های شناسایی نشده HIPAA "Safe Harbor" را اسکن کند تا روندها و الگوهایی را جستجو کند که ممکن است بر کیفیت خدمات مشاور تأثیر بگذارد. اگر شکایت شما مستلزم بازبینی رونوشت‌های جلسه در فرم اصلی است، با یک پرسنل نظارتی در شرکت موافقت می‌کنید که فقط برای پاسخ به شکایت یا مشکل مطرح شده خاص شما به حساب شما دسترسی داشته باشد.

10ـ6. شما به طور مثبت به شرکت اجازه می دهید تا مشاور شما به طور دوره ای ارزیابی های بالینی غیرمحتوای پیشرفت شما را به شرکت ارائه دهد. علاوه بر این، شما می‌دانید که شرکت ممکن است ابزارهای ارزیابی بالینی را برای ارائه اطلاعات در مورد سلامت روانی و رفاه شما در اختیار مشاوران قرار دهد و این که نتایج می‌تواند توسط مشاور شما مشاهده شود تا با شما صحبت شود.

10ـ7. تمام داده‌های شناسایی نشده، فراداده‌ها و داده‌های تحقیقاتی که توسط شرکت از طریق استفاده شما از سامانه جمع‌آوری می‌شود، تنها متعلق به شرکت خواهد بود. شرکت ممکن است برخی یا تمام داده های تحقیق را در ارتباط با تحقیقات مشترک یا خارج از کشور، تجزیه و تحلیل یا اهداف مشابه با اشخاص ثالث به اشتراک بگذارد. داده‌های تحقیق به‌عنوان یک معیار آماری جمع‌آوری‌شده غیرقابل شناسایی هستند، اما به‌گونه‌ای نیست که شما را شناسایی کند. شما نباید درخواست کنید که شرکت هیچ یک از این داده ها را حذف یا حذف کند.

10ـ8. شرکت موظف است اطلاعات شخصی را طبق قانون، معمولاً حداقل برای هفت (7) سال ذخیره کند و نمی‌تواند اطلاعات شخصی حاوی داده‌های پزشکی را حتی در صورت درخواست مستقیم شما حذف کند.

11. متفرقه

11ـ1. وظیفه

شرکت حق دارد آزادانه شرایط و ضوابط یا هر یک از تعهدات خود را در این قسمت منتقل یا واگذار کند. شما حق ندارید هیچ یک از حقوق یا تعهدات خود را تحت شرایط و ضوابط بدون رضایت کتبی قبلی شرکت منتقل کنید.

11ـ2. چشم پوشی

قصور شرکت یا شما در استفاده از حقوق و راه حل های خود تحت شرایط و ضوابط در هر مناسبتی به منزله چشم پوشی از این حقوق و راه حل ها در موارد دیگر نخواهد بود.

11ـ3. کل قرارداد

این شرایط و ضوابط بیانگر کل درک است و کل توافق بین شما و شرکت را تشکیل می دهد.

11ـ4. بندهای باقی مانده

تمام بندهای مربوط به محدودیت تعهدات و غرامت پس از پایان یا انقضای این شرایط و ضوابط باقی خواهند ماند.

11ـ5. اصلاحات

شرکت حق دارد شرایط و ضوابط را با ارسال تغییرات در وب سایت www.Psylif.ir تغییر دهد. بنابراین، به شما توصیه می شود که مکرراً شرایط و ضوابط را بررسی کنید. آخرین تاریخ به روز رسانی این توافقنامه در بالای شرایط درج شده است. مگر اینکه غیر از این مشخص شده باشد، تمام تغییرات پس از ارسال اعمال می شود. با استفاده از سامانه پس از اعمال تغییرات، شما موافقت می کنید که به چنین تغییراتی متعهد شوید. اگر با تغییرات موافق نیستید، باید دسترسی به سامانه و مشارکت در خدمات مشاور را قطع کنید.

11ـ6. قابلیت جداسازی

اگر هر یک از مفاد شرایط و ضوابط غیرقانونی، نامعتبر، غیرقابل اجرا، به طور کلی یا جزئی تشخیص داده شود، چنین مفاد یا بخشی از آن تا این حد به عنوان بخشی از شرایط و ضوابط تلقی نمی شود. با این حال، اعتبار و قابلیت اجرایی باقی‌مانده شرایط و ضوابط تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد، مشروط بر اینکه شرایط باقی‌مانده به‌طور منطقی برای جبران هرگونه عدم تعادل ناشی از غیرقابل اجرا یا بی‌اعتبار بودن ماده اولیه تنظیم شده باشند.

12. قانون حاکم و اختلافات

12ـ1. این شرایط و ضوابط توسط قانون مدنی جمهوری اسلامی ایران اداره می شود.

12.2. دادگاه های جمهوری اسلامی ایران صلاحیت انحصاری هر گونه اختلاف، اختلاف یا ادعای ناشی از یا در ارتباط با شرایط و ضوابط، یا نقض، فسخ یا بی اعتباری آن را خواهند داشت.

چطور می تونیم کمکتون کنیم؟